נגישות

שאלות ותשובות

 
 
הזמנתם טיסה, נופש, או חופשה בחו"ל, ויש לכם כל כך הרבה סידורים כך שאינכם יודעים היכן להתחיל? האמת שלא משנה אם מדובר בחופשה, נסיעת עסקים, טיסה לביקור המשפחה ועוד לקראת כל טיסה עולות אין סוף שאלות כך שהחלטנו לרכז עבורכם מספר
שאלות עם תשובות שתמיד עולות לפני כל טיסה, חברת טלטוס מאחלת לכל הנוסעים טיסה נעימה, חופשה נעימה ושתשובו הביתה בבטחה.
 
 
1. לפי איזה שער של $ אנחנו מחשבים את כרטיס הטיסה?
בחברות טלטוס מחייבים את שער הדולר בהתאם לסטנדרט הקיים בשוק, שער ה $ יחוייב לפי שער העברות והמחאות גבוה (המחאות נוסעים) של יום החיוב מול חברת האשראי.
שער הדולר  לחיוב הנו שער העברות והמחאות ( מכירה) של בנק מוכר בישראל כפי שפורסם בעיתון יומי בישראל ביום העסקים שקדם ליום אישור העסקה בפועל.
 
2. ביצעתי הזמנה, כיצד אדע שהתקבלה?
עם סיום ההזמנה, ישלח במייל מספר הזמנה כמו כן ישלח מייל אישור או לחלופין נציגנו יאשר לך את ההזמנה באמצעות הטלפון או המייל.
 
3. האם אני צריך להתקשר לאשר את כרטיס הטיסה?
ברוב המקרים אין צורך להתקשר, במידה ויש בעיה אנחנו כבר יוצרים עמכם קשר  קודם לכן על מנת לאשר את כרטיס הטיסה.
 
4. איפה ואיך ניתן לקבל כרטיס טיסה שהוזמן באינטרנט?
בטיסות סדירות תקבל אותו עם סיומה המוצלח של ההזמנה במייל חזור אוטמטי ובתנאי שהתבצע כרטוס אוטמטי, במידה ולא יתבצע כרטוס אוטומטי נציגנו יצור עמך קשר ביום העסקים הראשון מייד לאחר ההזמנה יאשר ההזמנה וישלח כרטיס (בטיסות  שכר כרטיסים נשלחים כשבועיים לפי מועד הטיסה במייל).
 
5. כיצד ניתן לבטל עסקה, לשנות תאריך או יעד?
נושא זה בעצם תלוי בתנאי כרטיס הטיסה, תנאי החברה ובתנאי הביטול של אותו הכרטיס, בכל מקרה על כל בקשה של שינוי או ביטול יש לשלוח במייל
לכתובת HELPDESK@TELETUS.CO.IL בצירוף הכרטיס וזו תענה בתוך יום עסקים.
 
6. כמה זמן לפני כדאי להזמין כרטיס טיסה?
זאת בורסת התיירות  והמחירים מתעדכנים מידי יום ובמהלך היום בהתאם לשיקולי חברות התעופה והסיטונאים השונים כמו בכל דבר הכל תלוי יעד ותלוי תקופה ואין כללים חד משמעיים, בתקופות עמוסות יותר אנחנו לא ממליצים לחכות כי בתקופות האלה אתם עלולים להשאר ללא כרטיס או במחיר יקר יותר לאותו היעד. בטיסות סדירות ככל שתקדימו להזמין המחיר יהיה נמוך יותר (לרוב) אך מהצד השני בטיסות צ'רטר, ובטיסות שיש להם הרבה מקומות ישנו סיכוי שתמצאו מחיר אטראקטיבי יותר. אל תשכחו שבמקרה ולוקחים חבילת נופש הכוללת כרטיס טיסה ומלון עדיף לכם להזמין את חבילת הנופש מראש כדי שישאר לכם מקום במלונות הטובים יותר.
 
7. מה יותר זול להזמין, כרטיס טיסה דו כיווני או הלוך וחזור בנפרד?
כרטיסי טיסה דו כיוונים, כלומר הלוך חזור בדרך כלל יהיו זולים יותר מכרטיס טיסה הלוך וכרטיס טיסה חזור בנפרד.
 
8. האם ניתן לפרוס את התשלום לתשלומים??
אנו בטלטוס מאפשרים לפרוס את התשלום ל 5 תשלומים ללא ריבית , היינו תשלומים שווים אשר אינם מושפעות  מתזוזות שער החליפין .
 
9. כמה זמן לפני הטיסה עלי להגיע לשדה התעופה?
רשות שדות התעופה ממליצה להתייצב בשדה לטיסות בין לאומיות כשלוש שעות לפני המראת הטיסה.
 
10. האם אפשר להזמין טיסות פנים במדינות בחו"ל כבר מהסוכן בארץ?
התשובה על כך היא שבהחלט אפשרי ואף  מומלץ להזמין זאת מהארץ וזאת על מנת שתוכלו לקבל את השירות הנ"ל כבר מסוכן ישראלי מהארץ שידבר איתכם בשפה העברית, כמו כן  גם את התשלום הזה תוכלו לשלם באמצעות כרטיס האשראי ולפרוס אותו לתשלמים. חשוב גם לדגיש כי לרוב המחירים בארץ יהיו זולים יותר בהזמנה מוקדמת ולכן מומלץ להתייעץ על כך עמנו גם כן.
 
 
 
 
חופשה נעימה.
כשרוצים לטוס - טלטוס